ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ ΤΗ ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΑΝΟΧΗ, ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΜΕ ΜΕ ΠΑΝΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΤΑΞΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ
Ανακοίνωση της Κλαδικής ένωσης Εκπαίδευσης για την κινήσεις καταστολής με στόχο το πανεκπαιδευτικό κίνημα
Η στρατολόγηση ΜΑΤάδων μπράβων για τη φύλαξη της πρυτανείας από το νέο διοικητή του ΕΚΠΑ, Φορτσάκη φανερώνει το δόγμα της μηδενικής ανοχής στο πανεπιστήμιο που έρχεται να επιβάλλει. Εξάλλου, αυτό το δόγμα συμπληρώνεται από την κοινή σύμπραξη των διοικήσεων μαζί με αντιδραστικούς καθηγητές και φοιτητές, σαμποτάροντας έμπρακτα τις αποφάσεις των συλλόγων (βλ. επίθεση στην κατάληψη της Φιλοσοφικής ΕΚΠΑ) καθώς και τις διαδικασίες τους, από την κλήση της εισαγγελίας στην πρυτανεία του Πανεπιστημίου της Πάτρας και τις απειλές της διοίκησης για αστυνομική επέμβαση σε περίπτωση που συνεχιστούν οι φοιτητικές καταλήψεις. Επιπρόσθετα, η «πανεπιστημιακή αστυνομία» των ιδιωτικών σεκιούριτι έρχεται να «προσφέρει» την επιτήρηση και την καταστολή απέναντι σε φοιτητές και εργαζόμενους.
Οι κινήσεις αυτές μόνο ξαφνικές δεν ήταν, καθώς οι διοικήσεις ανέκαθεν αποτελούσαν ένα όργανο για την υπεράσπιση των συμφερόντων των ιδιωτών και της αντίδρασης στο πανεπιστήμιο, πράγμα που επιλέγουν να αποδείξουν ατράνταχτα στην περίοδο κλιμάκωσης της επίθεσης, βγάζοντας τη μάσκα του «συμβιβασμού» και φανερώνοντας το πραγματικό τους φασιστικό προσωπείο.
Η εκπαιδευτική αναδιάρθρωση στα πανεπιστήμια που αποτελεί και τον στόχο αυτής της επίθεσης, περιλαμβάνει τις απολύσεις των διοικητικών υπαλλήλων, την περαιτέρω είσοδο των εργολαβιών – κάτεργων, τις διαγραφές και την πειθάρχηση-εντατικοποίηση των φοιτητών, ολοκληρώνοντας και θεσμοθετώντας τελικά αυτήν την κατεύθυνση, μέσω των Οργανισμών, της πλήρους εφαρμογής δηλαδή του νόμου Διαμαντοπούλου στην πανεπιστημιακή λειτουργία. Το νέο μοντέλο πανεπιστημίου σύμφωνα με αυτή την κατεύθυνση του Κεφαλαίου και της ΕΕ οφείλει να αποτελεί έναν “γόνιμο χώρο” για επενδύσεις ιδιωτών, ένα χώρο που θα αποβάλλει κάθε συνδικαλιστική, συλλογική και πολιτική διαδικασία και δομή από μέσα του, ένα χώρο που τελικά θα παράγει φτηνό εξειδικευμένο εργατικό δυναμικό για τις ανάγκες των επιχειρήσεων.
Οι επίδοξοι εφαρμοστές της εκπαιδευτικής αναδιάρθρωσης βρήκαν, και ξέρουν ότι θα ξαναβρούν μπροστά τους μαχητικούς αγώνες των εργαζομένων και των φοιτητών, τις συνελεύσεις των συλλόγων, τις καταλήψεις, τα συλλαλητήρια, που εμποδίζουν το σχέδιο της επιχειρηματικοποίησης του πανεπιστημίου διεκδικώντας τα αυτονόητα εργασιακά και εκπαιδευτικά κεκτημένα. Ο τελευταίος αγώνας διαρκείας των εργαζομένων στα πανεπιστήμια έκανε το πρώτο βήμα για μια κοινή πάλη φοιτητών-εργαζομένων, η οποία είναι χρέος μας να βγει πάλι μπροστά και να αποκτήσει σταθερή δομή συντονισμού των διαδικασιών των συλλόγων που έχουν αρχίσει να ενεργοποιούνται παίρνοντας αγωνιστικές αποφάσεις.
Ο αγώνας αυτός για να πετύχει τελικά να ανατρέψει την επίθεση του Κεφαλαίου οφείλει να ενωθεί με τους αγώνες και τις κινητοποιήσεις των υπόλοιπων κομματιών του εκπαιδευτικού κλάδου. Οι μαθητές που αγωνίζονται ενάντιο στο νέο Λύκειο , οι εκπαιδευτικοί που παλεύουν εναντία στις διαθεσιμότητες-απολύσεις και την αυταρχικοποίηση της εκπαίδευσης, οι φοιτητές και εργαζόμενοι στα πανεπιστήμια είναι αναγκαίο να δημιουργήσουν μια συνολική αντεπίθεση στην εκπαιδευτική αναδιάρθρωση με ένα κίνημα από τα κάτω, έξω και ενάντια από τον ξεπουλημένο συνδικαλισμό των ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ, το οποίο με τη σειρά του να συνδεθεί με ευρύτερους εργασιακούς και κοινωνικούς αγώνες, δημιουργώντας μια προοπτική νίκης.
-Στηρίζουμε το συλλαλητήριο των Συλλόγων εργαζομένων ΕΚΠΑ και φοιτητών, τη Δευτέρα 20/10, 12:00 στα Προπύλαια, και το Συντονιστικό που θα ακολουθήσει
-Πανεκπαιδευτικό Συλλαλητήριο την Πέμπτη 23/10 στα Προπύλαια
-Όλοι στις Γενικές Συνελεύσεις των Συλλόγων
Να μην επιτρέψουμε να εφαρμοστεί κανένας Οργανισμός, καμία απόλυση εργαζομένου, καμία διαγραφή φοιτητή, καμία πτυχή του νόμου Διαμαντοπούλου
Να δημιουργήσουμε ένα μαζικό, ταξικό πανεκπαιδευτικό κίνημα κόντρα στην εκπαιδευτική αναδιάρθρωση και τις διαθεσιμότητες/απολύσεις
http://rocinante.gr/epivalloun-ti-mideniki-anochi-na-apantisoume-me-panekpedevtiko-taxiko-kinima/ΑνακοινώσειςΚλαδική Εκπαίδευσης